Farklı farklı şehirlerde 1150 büro çalışanı alınacağı haberi geldi! İŞKUR sponsorluğunda gerçekleştirilecek

Farklı farklı şehirlerde 1150 büro çalışanı alınacağı haberi geldi! İŞKUR sponsorluğunda gerçekleştirilecek
 Editör / Öğretmen MEB
İŞKUR Türkiye genelinde değişik şehirlerde çalıştırılmak üzere 1150 kişilik boş kadrolara büro personeli alınacağının altını çizdi. Başvurularınızı geciktirmeden yapın. İşte iş alımı detayları...

Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) - Türkiye genelinde farklı illerde 1150 büro personeli alımı yapacağını duyurdu.

Başvurular - KPSS şartı ve sınav gerekmeksizin - en az lise mezunu olan ve 18 yaşını tamamlamış adaylardan kabul edilecek. Ayrıca - önlisans ve lisans mezunları da başvuru yapabilir. Başvuru süreci e-Devlet üzerinden online olarak gerçekleştirilecek.

İŞKUR büro personeli pozisyonları - genel büro memuru - dış ticaret - idari işler - noter katibi gibi çeşitli alanları kapsıyor. Başvuru için Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak - güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasının olumlu sonuçlanmış olması gibi şartlar aranıyor.

İşe alınacak büro personeli - ofis işleyişinin devamlılığını sağlayacak - iletişim ve yazışmaları yürütecek - raporlama yapacak ve firmaların dışa açılan yüzü olarak görev alacak. Başvuruların doğru ve eksiksiz bilgi ile yapılması - işe yerleştirmede büyük önem taşıyor.

HABERE YORUM KAT

UYARI:
Yorum yazarak topluluk şartlarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Öğretmenmeb.com.tr İnternet Sitesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.