23 Kasım tarihinde düzenlenecek olan öğretmen atamaları neticesinde göreve başlayacak olan sözleşmeli öğretmenlerin aşağıdaki belgeleri ilçe milli eğitim müdürlüklerine teslim etmeleri gerekir
1- Nüfus cüzdan fotokopisi,
2- Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi,
3- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği yada İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belgenin aslı ve fotokopisi,
4- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesinin aslı ve fotokopisi,
5- Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı ve fotokopisi,
6- Son altı ay içinde çekilmiş fotoğraf (6 adet)
7- Elektronik Başvuru Formu,
8- Mal Bildirimi Formu (İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden temin edilecektir.),
9- Güncel Tarihli Adli Sicil Kaydı,
10- Askerlik Durum Belgesi,
11- Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.
12- Göreve başlayacak öğretmenlerin ilçe milli eğitim müdürlükleri tarafından belirtilen banklardan hesap açmaları gerekmektedir.
Öğretmen Meb/ ÖZEL HABER