2024-2025 eğitim öğretim yılı başladı. İlk hafta tamamlandı. Veli toplantıları yapılıyor veya yapılacak.
Peki öğretmenler veli toplantısı tutanağını nasıl hazırlayacaklar? Evraklarda ne yazılacak? Hangileri imzalanacak? Öğretmen MEB olarak açıklayalım...
VELİ TOPLANTISI MÜDÜR ONAYI
Öncelikle öğretmen tarafından, gündem maddelerinin yer aldığı veli toplantısı onaya sunulur. Onaya sunulan evrakta gündem maddeleri; toplantının yeri, saati ve tarihi yer alır.
Öğretmen tarafından imzalanarak onaya sunulan toplantı, okul müdürü tarafından onaylanır.
VELİ TOPLANTISI TUTANAĞI
Veli toplantısı belirtilen yerde, gün ve saatte yapılır. Toplantı sırasında gündem maddeleri sırasıyla görüşülür. Görüşmeye ilişkin detaylar toplantı tutanağına işlenir.
Tüm gündem maddeleri görüşüldükten sonra veliler tarafından imza sirküsü imzalanır.
VELİ TOPLANTISINDA ALINAN KARARLAR
Veli toplantısı sonrasında alınan kararlar tutanağa işlenir. Öğretmen tarafından imzalanır. Okul müdürü tarafından da onaylanır.
Bu şekilde veli toplantısı tutanakları tamamlanmış olur.
Tutanağın bir örneği öğretmende kalır, bir örneği idareye teslim edilir.
Öğretmen MEB sitesi olarak öğretmenlerimizi bilgilendirici paylaşımlar yapmaya devam edeceğiz...
Öğretmen MEB / ÖZEL HABER