MEB Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünün 28 Ağustos 2024 tarihli resmi yazısında, kırtasiye malzemesi devir işlemlerinin yapılması istendi.
İlgili yazıya halk eğitimi merkezi müdürlüklerine dağıtımı yapılan tüketim malzemelerinin devriyle ilgili iş ve işlemler ''Taşınır Kayıt Yönetim Sistemi'' üzerinden gerçekleştirilmiştir denildi.
Genel müdürlükten gönderilen resmi yazıda, ''Devir alınan taşınırların giriş kaydına ilişkin İlgi'de kayıtlı Yönetmelik'in "Devir alınan taşınırların girişi" başlığı altında yer alan Madde 19 birinci fıkrası "Kamu idarelerince 31 inci madde hükümlerine göre bedelsiz olarak devir alınan taşınırlar, devreden idarenin Taşınır İşlem Fişinde gösterilen değer esas alınarak düzenlenecek Taşınır İşlem Fişi ile giriş kaydedilir ve Fişin bir nüshası yedi gün içerisinde devreden idarenin çıkış kaydına esas Taşınır İşlem Fişine bağlanmak üzere gönderilir. Devralan idarenin yapmış olduğu taşıma giderleri taşınırın değeri ile ilişkilendirilmez." hükmü gereği, kurumlarımızca devir yoluyla taşınır girişlerinin yapılması ve fişlerin ıslak imzalı asıllarının bir örneğinin Genel Müdürlüğümüze gönderilmesi gerekmektedir.'' ifadesi kullanıldı.
Genel Müdür Cengiz METE imzalı yazıda, yıl sonu işlemlerinde herhangi bir aksaklık yaşanmaması adına devir işlemlerinin en kısa zamanda tamamlanması istendi.
Kırtasiye malzemesi gönderimi yapılan halk eğitimi merkezleri tarafından söz konusu işlemlerin tamamlanması gerekmektedir.
Öğretmen MEB / ÖZEL HABER