Farklı farklı şehirlerde 1150 büro çalışanı alınacağı haberi geldi! İŞKUR sponsorluğunda gerçekleştirilecek

İŞKUR Türkiye genelinde değişik şehirlerde çalıştırılmak üzere 1150 kişilik boş kadrolara büro personeli alınacağının altını çizdi. Başvurularınızı geciktirmeden yapın. İşte iş alımı detayları...

Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) - Türkiye genelinde farklı illerde 1150 büro personeli alımı yapacağını duyurdu.

Başvurular - KPSS şartı ve sınav gerekmeksizin - en az lise mezunu olan ve 18 yaşını tamamlamış adaylardan kabul edilecek. Ayrıca - önlisans ve lisans mezunları da başvuru yapabilir. Başvuru süreci e-Devlet üzerinden online olarak gerçekleştirilecek.

İŞKUR büro personeli pozisyonları - genel büro memuru - dış ticaret - idari işler - noter katibi gibi çeşitli alanları kapsıyor. Başvuru için Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak - güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasının olumlu sonuçlanmış olması gibi şartlar aranıyor.

İşe alınacak büro personeli - ofis işleyişinin devamlılığını sağlayacak - iletişim ve yazışmaları yürütecek - raporlama yapacak ve firmaların dışa açılan yüzü olarak görev alacak. Başvuruların doğru ve eksiksiz bilgi ile yapılması - işe yerleştirmede büyük önem taşıyor.

İŞKUR BÜRO PERSONELİ ALIMI BAŞVURU EKRANI

İlk yorum yazan siz olun

UYARI:
Yorum yazarak topluluk şartlarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Öğretmenmeb.com.tr İnternet Sitesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Gündem Haberleri